LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please Forgive Me :'(



Sayang ... terlalu banyak kesalahan yang telah aku lakukan kepadamu .. Kerapkali aku memarahi kau sayang .. Tapi tak bermakna aku melakukan semua itu kerana aku membencimu ..














Tidak sama sekali sayang .. Seandainya kau memahami aku lebih dari orang lain , kau akan tahu siapa aku sebenarnya .. dan kau akan lebih mengerti ..
Aku telah banyak menyakiti hatimu , mengecilkan hatimu , itu kerana aku terlalu ego dan sukar untuk mengakui kesalahanku kepadamu sayang..











Aku sedar bahawa selama ini kau lebih banyak bersabar dengan perangai keanak-anakkan ku ini .. Banyak yang telah kau korbankan untuk ku . Kau menjagaku seperti aku adalah sebahagian daripada nyawamu sayang .. Aku menyesal kerana tidak pernah memikirkan tentang kebaikan yang telah kau tunjuk kepadaku tanpa disedari oleh akal fikiranku ..











Baru aku sedar sekarang bahawa kau adalah segalanya untuk ku sayang .. Aku baru menyedari , aku tidak mampu meneruskan hidup ini tanpamu ... Kau yang telah banyak mengajar ku tentang erti cinta ... Tetapi disebabkan keegoan ku sendiri , telah banyak melukakan hatimu sayang .. 











Sayangku .. baru kini aku sedar , cintamu bukan kadar cinta biasa , tetapi cinta yang mampu membawa sesiapa pun ke lembah kebahagiaan .. dan aku akui , kau adalah untukku sayang . 








sayangku,
malam-malamku adalah catatan tentang cinta
dinginnya menghangatkan dan memberi aroma rasa
aku jejaki purnama yang tenggelam di antara awan
dan aku ingin terbenam bersama cinta yang kau bawa...








Dan bila aku yang salah , aku cuma ingin kau tahu aku ingin meminta maaf darimu sayang .. Please fogive me :'(







1 comment:

Leelou Blogs
Blogger Tricks