LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta itu buta atau anda memang buta :P

 



Assalammualaikum blogger , facebooker , dan stalker :P Kiddin >.<
Sorry blog sayangg , aku tak dapat teman kau akhir akhir nii . Busy sangat dengan belajar . Yeah , mau jadi nurses terbaik kena berkorban ya nggak ? hahaha :D



Oh lupe , kenapa aku rasa macam blog aku dah banyak perubahan ye ? =.= Ok fine , tak pandai gune . Baru nak cuba update , confirm lame gile nak explore ni . Huh -,-




Okey , entry aku hari macam bajek comel je kan ? Kahkahkah ! Tiba-tiba jek terlintas na kongsi pasal benda ni . Terfikir gak aku , cinta itu buta ke atau memang si dia tu milik kita , atau sebaliknya . Waler ~
 >.<





Err .. tapi aku ade satu kemusykilan . Kenape tibe tibe tajuk cinta pulak ni ? Puii ~ >.< Baru aku perasan . Cintan rupenyee >.< Sorry ye , aku karok lagu 90-an jek , melayan cinte mane sangat , lebih kurang jek . Aku tak lah seobses manusia manusia kat luar sane yang sanggup kerat nadi , kerat kaki demi cinta. Hee ..




Ok , balik pade cerita asal . Aku nak berkongsi tentang kisah cinta mase silam ( wow, Fantastic Baby :P ) Macam ni , sedang aku duduk duduk bermain henpon ditepi katil , aku tibe tibe jek teringat mase zaman sekolah aku dulu . Bercinta zaman sekolah adalah cinta orang utan aku . Muahaha !




Memang orang utan pun . Baru budak budak dah pandai becinta . Padahal mak abah aku bagi aku makan lagi , bela aku lagi . Aish ~ Aku ni memang lah tak bersyukur . Dulu aku beranggapan cinta tu adalah satu skop yang tak berape nak meluas . Ok , contohnya kalau berkapel , kena dating , kena jumpe hari hari kalau tak tengok muke satu hari boleh mati :P Lalalala ~




And then , kalau dating opkos lah kat taman mainan , kat kfc , mcD , dan stesen bas adalah port-port yang terbaik untuk berjimbaa :D Kahkahkah . 
Sangatla jahil pada ketika inii . Huhu.



Dan transport pulak takde hal lahh . Kate kapel ngan mat mat rempit , mestilah motor disediakan . Hahaha ! Gile senak time nih naik motor , kematu punggung . Serik sudahh >.<




Ok , mase tibe anniversary pulak , hadiah yang paling wajib tak lebih dan tak kurang ialah coklat Cadbury , bunga yang agak agak nak layu tu seselit dalam kad , bear kecik besar anak kucing . Haaa .. ini jek mampu budak sekolah bagy . :P





Dan yang terakhir pemilihan pasangan tu . Yang ini aku tak boleh blah . Muke macam perompak pun boleh kapel jugak , padahal mamat tu ngayat jek , bermanis bahasa , lembut gigi dari lidah , pijak semut tak mati , ape lagi peribahasa ? Erm , erm .. dahla , kang ade pulak yang sentap hati mak nakk >.<






Baiklahh , kesimpulan daripada fakta fakta diatas ade lah kena mengena ngan aku SIKIT ok SIKIT . Muahaha ! Jadi sekarang ni dah matang , belajar pun dah jauh , berdikari sendiri , so aku rasa tak perlulah aku jadi macam dulu lagy . Aku kesal sangat becinta mase sekolah . Dan yes , aku mengaku aku lah buta . Cewahh >.<






Kirenye tajuk entry hari ni kena dekad muke aku sendiri lahh . Memang untuk aku pun , muhasabah diri tu sikit . Sekarang kena jual mahal , no diskaun ,no buy 2 get one . Hahaha ! :D Oke , terimakaseh buang mase bace blog aku yang comel ni :)













 

 

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks