LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mengidam bertukar Selera ! ^.^



Salam :) Selamat membuta semua . Haha :D Tady aku tak sempad nak mentelaah blog sebab aku tengan asyik tengok cite hantu . Hehe . Al - maklum , malam ni malam jumaat kan . Mesti banyak cerita hantu main main dekad tv . Hoho >.<


Oh ! Aku lupa . Aku malas nak bebel panjang . Actually korang engat tak entry aku yang pasal Mengidam :)  tuh ? Kalau yang dah baca tuh tahu lha aku mengidam ape . Hehe :D Kalau tak tahu , klik mengidam tuh , baca balek . Hoho , memakse =.=


Korang nak tahu kan ape yang mengidam bertukar jadi SELERA nih ? Huihh ~ Menakutkan je bunyi . Macam nak makan orang . Haha :D Aku tak sekejam primitif okayh ^.^





Yeah ! Ketepi ketepi >.< Sony Nak lalu . Haha :D Ini diaa 





Walawehh >.< Terliuq aku tengok hP Sony nih . Haa ~ Abes lha dued tabung aku kena korek . Bhahaha ! xD





P/S : Kalau ada dued , ada lha hP nih . Muhaha ! :D

2 comments:

  1. sony x bgus la...pkai nokia beshhhhh...

    ReplyDelete
  2. yeke tak best ? bukan ke camera die cantekk =.=

    ReplyDelete

Leelou Blogs