LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh Malas ! =.=



Assalammualaikum :)

Ape lha yang aku malas sangat nih . Haha :D Sejak dua menjak nih memang malas dah menguasai diri aku nih . Aku pun tak tahu kenapee =.= Mungkin sebab borang tawaran aku dah hampir complete cuma tinggal gambar passport je nak buad . Huuu >.<

Minggu depan dah start masing masing sem dua , aku nih start balek sem satu dan ada orientasi lak . Pehh , memang the best lha =.= Tapi tak apa , aku tak kesah pun , yang penting sekarang nih aku dah mula semangat nak belajar ! Yeahh :D

Oh dan dan , aku rasa hari ni aku na buad entry yang banyak banyak ( tade lha sampai 10 , tecabot jua jari aku ni kang =.= ) Actually aku semangat sangat nih sebab esok aku nak balik Muar . Yeha ! Sebelom tu nak shoping dekad Melaka . Horehh ! :D

Heee , minggu depan aku dah jarang on9 , blog ni akan bersawang , dan macam macam lagy . Aku harap esok aku dapat muhasabah diri dengan tak mengonline kan diri . Kiranya jauh kan diri dari CC , lappy , dan internet . As usual aku selalu jalan mana mana bawak lappy , tapi esok , akan ku gagahkan diri untuk tidak bawak lappy . Hehe >.<

Mengarut dah ni =.=






P/S : Aku nak tido sebenarnya ni . Ngantuk sangat  . Kenape lha sejak akhir akhir bulan ni aku jadi malas macam kucing jiran sebelah ni . Aishhhh =.=

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks