LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shopping di Melaka ^.^



Salam semua ! :) Wahh , berapa hari dah aku tak buad entry nih . Wuwuu >.< Lama tak lama lhaa , pasnih lagi lama aku tinggalkan blog ni . Yelah , tinggal berapa hari je nak bukak sem baru , semua dah masuk study balek ^.^


Aku pun dah tak sabar nak belajar dekad tempat baru nihh . Yay ! ^.^ Walaupun aku tak kenal siapa siapa , tapii aku tahu aku mampu cari kawan sebab aku pun mesra alam gituu >.< Haha :D Mengarutt oh ! :P


Actually aku nak cerita pasal percutian aku selama 3 hari 2 malam dekat Johor , tapi yang paling best aku pegi shopping dekad Melaka . Yeah ~ ! ^.^  Nak ceritaa susah , so aku kasik tengok gambar je lhaa . Haha :D


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*




anak sedara aku yang nakal . grr ~ ! =.=



dengan Aki diaa . Haha :D ( bapakk aku lha wehh =.= )



 ini lha barang shoping ! Haha :D Beli ape ape tah tu =.=





ohoii >.< Ma tunggu giliran nak bayar . Haha :D



Apa nih ? Oh my , ini aku terserempak masa aku pegi Jusco . Tak sempat na g try main :(




P/S : Lepas nih aku dah tak boleh nak jalan jalan macam ni lagy . Sobss :'(

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks