LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

-Dirimu Ada Untukku –





Wajahmu sentiasa kelihatan di tabir mataku ,
kerana  ,
Kamu selalu dihatiku …


Setiap hari aku sering merindukanmu ,
kerana,
Kamu sangat istimewa untukku …


Aku tidak pernah risau dikala jarak menjauhkan kita ,
kerana ,
Aku amat sayangkan kamu …


Aku ingin selalu melihat kau bahagia dan gembira tanpa airmata ,
Kerana ,
Setiap perbuatanmu , percakapanmu akan membuat hatiku tenang dan tersenyum …


Aku selalu impikan hidup besama kamu ,
Kerana ,
Aku cintakan kamu …


Aku ingin berterima kasih pada kamu ,
Kerana ,
Kamu sentiasa ada disisi ku ketika aku susah dan senang …


Kamu selalu memujuk aku ketika aku sedang bersedih ,
Ketika aku buntu mengharungi dugaan hidup ,
Dan ketika itulah juga kau ada disampingku …





Terima kasih memberiku cinta selama ini ….




No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks