LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teringin Belajar Memasak :D



Selamat malam awak , awak , awak dan awakk :D Hujan lebat betul dekad sinii . Best betul kalau tidur . Peh ! Nyenyak sehh :D :D Tapi asal aku tak membuta lagy nii .. Aishh ~ Mata musang betul lahh -,-


Tak tak , aku mengantuk sebenarnye , tapi aku na kena tahan gak mata nii sebab esok aku keje shift pagy , kalau aku tido awal , aku bangun lambat . Kalau tido lambat sebaliknye pulakk . Haa .. tade makne pelik nyee . Dah memang rutin harian aku macam tu doh =.= Banyak complaint plakk ( ada ke :P )


Aha ! Hari nii aku na luahkan perasaan aku yang lame terpendam nii . Err. . err .. err.. . ilebiu ! Hahaha ! Bongokk !


Oke, ignore sebaris ayat diatas nii . Huhuh >.< 


Sebenarnye aku dah lame nak belajar masak . Tapi disebabkan carier aku sebagai artis . Err .. tipu :P Sebagai student kerajaan , aku tak berpeluang na belajar memasak even na tengok resepi pun tak sempad doh =.= Sedih ngok ! Tsk .. tsk .. tsk .. Srottttt ~




















Sedih gilerr vavi doh ... 




Aku sedih bukan ape weh . Nanty dah kawin aku ta boleh masak untuk suami aku nanty die cakap aku mende pulakk .Tapi masak nasi bleyh ahh , tak kan na kasik die mencekik nasik jek memanjangg . .. Hattoiyaii =,='


Aku plan nanty hari pertama jadi suami isteri nanty aku na masak nasi , garam dalam balang , dan oke siap ! Gaul sampai sebati . Muahahaha ! xD




P/S : Cerita aku merepek jek , sebab mate aku dah stim , laen kali lah aku tulis entry laen waktu siang pulak . Time uh aku normal lagy . Hewhewhew  . . . . 










         ( Ape motif aku taruk gambar panda nii =,= Ade macam nasik kee ?  Err .. )

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks