LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hari yang tak menguntungkan ! =,=

Untunglahh dia dapat pegi Starmall tengok wayangg =,= Dekat pun dekatt . Asal call jek cakap nak pegi shopping barang lahh , jumpa member lahh . Eee ! Oke bengangg .


Asal kau tak cakap nak jumpa makcik yang cuci bangunan tu jekk =,=' Lepas tu , bila tak mesej mulalahh kau cakap aku bukan bukan arn arn arnn ! Padahal punya lama aku tunggu kau , layan Running Man siap sambel makan kerangg busuk , erghhh ! SUMPAH aku tak akan beli dah kerangg dengan makcik dekad lambakk tady . Macam syial puih rase kerangg tu . Oke dah lari topikk -,-






Lepas tuu .. haa , tengok-tengok . Hantar mesej salah pulakk tuu . Entah nak hantar dekad sape tak tahuu . Tibe ... Nie mesti ade skandal laen ni =,= Tak padan dengan mok mok , mengadee kau ehh -.-


Rasee nak tumbuk jekk jumpe nantyy . Siap lah ! 













No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs