LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Result Exam yang Tak Memberangsang Hormon




Hai blogger ... Aku rasa macam malas nak kongsi , tapii .. kalau aku simpan lelame , lagy aku pedihh -,- Semalam hari Rabu bertarikhkan 18/4/2012 , result exam aku dahh ditampal dekadd papan penyata ( walawehh >.< )














Masa buad revision sesorang tu harii aku rasa aku dah habes kaver semua tajukk , tapi aku sangkakan panas sampai ke petang rupanya fogging ditengah harii . Dem ! 














Memangg sangkaan aku meleset seleset suster ngengsot . Ohoo . takod =.=' Oke oke , sambung balek .. Masa keluar dari dewan pekse tu , aku punye yakin seyakin Ustaz Don        
 ( tibekan je =,= ) Ooke , aku punyelah yakin boleh jawabb .. last last ..



























Gagal satu subjek lah sehh ! -,- Macam mane tah boleh gagal . Aku tak rasa aku gagalkan , tapii aku merasakan ade orang cuba menggagalkan ( cewahh >.<




Subjek Surgical aku boleh ke failed -.- Padahal aku punyelahh senyum kambeng masa jawab paper Surgical nii tu harii . Apelah sehh . Macam tak adil jekk -,- Apee yang aku target , tak kena langsung pada targetnye ( ayat Jamal Abdillah masa muda :p




Sedih kejab akuu semalamm .. Tsk tskk ~  T___T




























Then , malam semalam aku suroh ma aku kol ( ohoihoii .. patutnye anak yang kol mak :p )
Aku suruh ma aku teka aku dapat berapa . Ma aku blur blur pulakk . Na tahu die teka apa ? Haa ,, die cakap ' AKU RASA KAU FAIL 4 KAN KAN ? SEBAB KAU MEMANGG PEKSE MUKE GAGAL JEK ' oke mak ! Siyes sentap =,=












Dahlah makk ! Tanak cakapp =.=





























3 comments:

  1. sabar je lah mokkk...hari esok lagi bermakna dari hari nih...

    albert engstine gagal 99x.. yg ker seratos bru bjaya

    ReplyDelete
  2. albert engstine pe plak mok =,= name pun dah salaa , ni mesti mase SPM sastera dapatt 9 jek kan =,=

    ReplyDelete
  3. hahaha.. yg cipta mentol tu la... dia gagal 99x tau... so yg ke 100x bru berjaya..

    moral of da stori.. jgn putus asa k.. do ur best in final exem k.. ^-^

    ReplyDelete

Leelou Blogs
Blogger Tricks