LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Outfit untuk Dinner :D



Assalamualaikum n camat pagy sumee :D Ahaa , hari nii dapat jugak aku mengeDATE , 
uhuhu >.< Bukan dating , tapii mengUPDATE entry aku untuk hari jumaat yang mulia inii :) Walawehh ~ 








Yes , hari nii aku nak cakap-cakap pasal outfit . Jarang sangat aku buad entry pasal outfit kan . Yelaa , aku bukan budakk fesyen waima budak yang suke berfesyen . Aku jenis simple ! :) Apa pakaian aku pakai kecuali lah baju koyak woi =,='








Aku tengah serabut mikir ape nak pakai untuk dinner kakak senior aku bulan .. Err .. bulan 5 ke 6 ehh ? -,-' Adoi lahh .. aku lupee , mati lhaa . Ape preparation pun tade nii . Dem ! =,=








Tapi-tapii , haa .. aku tahu temanyee . Tema dinner akan datang nanty ' TRADISIONAL '
Ohoo .. patut pun aku beriyee .. Ropenyee ( bahasa Perak :p ) memang ini yang bersatu dengan jiwa dan raga . Ceh , dah macam ayat A.Samad Said . Sebelum sebelum ni , dinner gempak jugak , cume tema takk kena dengan jiwa aku . Macamm ' ARABIAN NIGHT ' dan ' ENGLISH GARDEN ' 








' ARABIAN NIGHT ' best sebenanye , cuma aku jek yang tak macam arabb . Malam uh aku tak sempad nak menggayekan jubah yang aku baru beli dengan harga RM9++++ , Oke tipu . :) Plus tu ade dua jek :p Ahaa .. tak sempad sebab aku masuk tarian arab . Aik ? Macam pelik jek budakk bulat macam aku menari =,= Macam hell lah ! 








Okee , kalau ' ENGLISH GARDEN ' pulakk buad tengah harii . Pakaian aku mase tuh dah macamm ala-ala Korea dah =,= Dem ! Salah tema sekalii ~ -,- Naseb baikk tade orang yang cara sangad pakaian aku mase tuu . Uhuh ~








So .. untuk dinner tahun nii , aku tanak nampak SPOIL ! Nanty mood aku down terus . Lalala ~ :p Baik baikk ! Untukk tema ' TRADISIONAL ' nii , ade dua baju jek dalam kepale hotakk aku ni . Pertama sekali baju pengantin dan kedua sekali songket :D :D 








Wahh wahh , meriah :D Sebenarnya aku nak pakai kebaya , tapii ... badan .. ( sepi sambel bunyi cengkerik mengawan ;p ) 


















                           Nii baju pengantin :D Warna hijauu tu tantekk cangadd :)





















                             
                           


                             Nii pulak songket . Oho .. pink ! Tomey tomeyy :D














Baju penganttin cantek , songket pun cantek , mane satu aku nak pakai tah nanty . Tapii pikir balek , agak KEGILAAN dan LUAR BATAS kalau aku beli baju pengantin kan =,= Aishh ~ Macam songket jek jawapannye . Mueheheh ~~~ ( gelak comel comel sambel pegang biri-biri ) 








Dan agakk tidak tidakk lahh kalau aku nak pakai baju nii =_______='
























************************







*********************






************************





************************








*************************






*************************








Walawehhh ! >.<





P/S : Tak sabarr tunggu dinner n nak masuk sem baruu :D ( tulis blog sambel layan lagu Cinta Kura- Kura :D ) Peace yaw ! 

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks