LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eee ! Geramnya ! =,=



Aku paleng taksukaa manusia yang terdiri daripada bangsa yang suka jaga tepi kain orang ni ! Cukup menyampahh . Rasa nak mencarut , tapi aku sabar jee ..
Mentang-mentang aku baik , senang-senang kau nak pijak kepala aku siap pakai kasut lagy arn arn !


















Nie memang mukaddimah yang tak syok ah bile bacee . Salam tade , ucap selamat pun tade . Eee ! Memang sengaja nak buat aku marah-marah hari nii -,- Suruh aku tambah dosa bebakul bakul + beguni guni + bebeg beg , memang sengaja ! 
















Muke jep nampak suci , tak bersalah langsung lepas tu memang muke kau muke stok tak kena aim , tapii tolong lahh jangan nak jadi bossy sangat ! Eh , aku rapat pun tak kan dengan kau kan ? Then ape masalah masyarakat kau ni ha ?! Kalau nak kata kau rapat dengan aku tak . Tegur aku masa jumpa pun tak jugak , even senyum pun boleh kira jugak , so kenapa nak sangad tahu pasal hidup matii aku nii ?? 














Jangan sampai aku tak boleh sabar nanty , aku maki hamun kau depan orang lain dah lah . Aku tak pernah nak amet tahu pasal kau , tapii asal lah kau suke sangad nak jady minah kepo nii ? Oh , kau nak cakap kau tahu semua lah pasal aku . Eh , pempuann , aku sikit tak heran lah kalau kau rasa kau hot sangad , boleh kenal ramai jantan , dengan member-member aku jugak kau nak kenal . Eee ~ itu style kau , tapii style kau tuu boleh buad aku benci kau sampai mampus !














Aku boleh maafkan orang , tapii nak lupakan payahh . Tak pasal-pasal aku gaduh hari nii . Nii semua salah kau lah pempuan ! Babi . Tengok aku dah mencarut . Ingat elok sangad ke pempuan mencarut .




















                                                      Astagfirullah ~




















Dahlahh , lepas nii kalau aku tahu kau ade link dengan mana-mana member aku kenal , atau sesape jee , aku tak teragak nak tanya depan kau . Biar orang lain tahuu sikit kau tuu macam mana . Semua hal aku kau nak tahu , semua member aku kau nak jady member kau . Ape kau sendiri member dah lari kee ?? 














                                                       [ANNOYING]














                                                         










                                                       


















                                                            [MOOD]



















No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks