LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bad Girls Go For Good Guys ?



Betul kee ? Err .. bad girls go for good guys ? Korang setuju kee dengan statement nii ? Kalau tanye aku , jawapan aku 50-50 . Aish ~ Entah lhaa . 


Bagy aku semua orang ada hak untuk cari pasangan masing-masing kan . So , kalau dah memang jodoh si girl girl yang nakal ni dengan boboi yang baik , not bad lha kan . Sekurang-kurangnye yang boboi boleh ubah si girl girl nii jady baek , ye takk ? :)


Oke , itu cuma pendapat aku jelahh . Tapi , bukan kee yang biase kita dengar ' perempuan jahat untuk lelaki jahat ' , dan ' perempuan baik untuk lelaki yang baik ' . ? 


Dekat situ aku dah keliru sikit -,-' Sebab ape aku keliru ? Haa .. sebab aku sedar sekarang ni aku dalam kategori ' perempuan jahat untuk lelaki jahat ' Ish ishh ish ~ Jahat rupenye aku nieh =,=




















Yaa .. aku mengaku , aku takde lha baek sangat pun , cume orang luar nampak aku baek . Hm.. muka aku jek nampak innocent tapi hati aku ni macam kucing dekad atas ni haa , hoho :D 
Motif sebenar aku nak cakap sebenarnye ... aku mengantuk ni seh ! =.=








Dah taboleh nak pikir dahh . Kusut betul lah bile pikir balek . Ya yaa , aku jahat dan aku akan dapat lelaki jahat . Tapi budak mok tu takde lha jahat manee . Jahat dengan aku jek rasenye .. Aish ~ Budak mok betul lhaa =,=' ( oke, tibe-tibe )










So , untuk mereka yang berkapel luar sane , aku nasihatkan , korang cari lah pasangan masing-masing yang boleh jaga korang sampai mati nanty . Itu hak masing-masing kan , even dalam undang-undang Jus Soli pun ade cakap . Err .. tipu jek ! :P 












Tak kire lah samaada , perempuan yang jahat nak kan lelaki baik, atau sebaliknye , itu terpulang . Bagy aku setiap orang dah boleh fikir mane yang lebih baik untuk diri dengan masa depan ( ceh cehh ewahh >.< )












                                                 [Rindu panda saya] 
                                                           




                                                          [END]

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks