LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lupakan Masa Silam , Hadapi Dunia Baru :)




Assalammualaikum blogger's :) Lama tak update . Last aku melawat blog aku nie masa entry aku yang last pasal Raya Korban bulan 11 tak silap . Pehh , jangkamasa yang agak lama seh =,=


Untuk pertama kali tahun 2012 nii aku nak update balik blog aku , kemaskini balik ( dalam proses ) huhu ...


Eh ! Lupaa . Aku serius lupaa mana nak main main mende alah nii =,= Adoi lahh . Ok ok , aku tana merepek repek macam nenek tua , sekarang ni aku nakk cerita sikit jek , tak banyak pasal tajuk entry aku yang konon konon gempak lahh tajuknye . ( Wekkk :P )


Lupakan yang silam .. Hmm , maksudnya ape yee ? Lupakan yang lama cari yang baru keh ? Oh takk kot . Itu korang punya andaian lah kot . Bagy aku lupakan yang silam nii , aku nak cuba bina hidup baru dan jadikan cerita dulu tu sebagai pengajaran kehidupan je untuk aku . Fuh ! Ayat sastera :D


Actually aku makin happy dengan kehidupan baru aku sekarang , untuk tahun nii , sampai tahun bila bila dan bila . hehe :D Sebabnyaa , adalahh :) Tak boleh nak beritahu sekarangg .. Aku ni pun exam tak habess lagy -,- Nak menempuh satu lagy paper macam nak exam 10 paper lagy . =,='


Ok ! Nak sambung membaca :) Wish me luck exam last esok :D 3 pointer will be mine . Muahaha ! :D :D





No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks