LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aktiviti Hari Jumaat yang Dinantikan :D



Assalamualaikum awakk sume :) Heee .. Hari ni hari jumaat kan kan kan ? Cuti kan .. Eh ! Lupa pulakk , Terengganu jek cuti , negeri laen tak cuti lagy . Hoho :D


Aku ni dah macam tunggu bulan jatuh ke peha tau ta ! Menunggu hari jumaat datang rase macam bapak lah lamee seh =,='  Hari  jumaat ni macam macam aku panggel , antaranya hari yang boleh aku lelap sepanjang masa , hari yang merehatkan kaki , hari yang melembutkan jari , hari yang melegakan urat bebelit . Hahaha ! xD


Nak tahu takk ape yang paling aku tunggu tunggu kalau tibe hari jumaat ? Haa .. Kalau yang memang duduk Terengganu memang tahu lahh tiap-tiap jumaat petang ade lambak . Haa , tahu lambak tak ? Ke tak tahu ? Ke pura-pura tak tahu ? Ke memang tak nak tahu ? Haha :D


Hobi aku jugak pergi lambak tu , tapi ade hobi laen yang suka buad . Jeng jeng jeng ! 










Dah nampak dah gambar kat atas nii ? Ape dieorang buadd tu agak agakk ? Nyanyi lahh . Nguehehe >.< Aku suke pergi karaoke jamban lahh . Muahaha ! xD 


Takde keje kann .. menghabiskan dued jek , tapi bagus jugak kadang kadang nyanyi lepas stress . Duduk kolej asek kena marah jee , nanah jugak telingaa ni =,= Kalau boleh lah , hari-hari aku nak karokk -,- Tapi mase tu selalu jeles dengan aku . Nyampah ! Pegi jeles tempat laen ahh .....




Boleh tak kalau aku nak beli satu set karok bawak masuk bilikk lepas tu karok percuma :D Hehehe ... Kalau ade sport check bilik aku nyorok bawah katil . Hewhewhew ~~ 

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs