LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Hari Raya AidilAdha Terengganu T_T



Sobs T__T ~ Tajuk entry yang agak tacing untuk pagi Sabtu 5/11/11 ...  Kenapa lhaa aku tak boleh nak blah dari kolej nihh =,= Jutaan tahniah kepada yang balik rumah yang nak beraya dengan family tuu , bawak balikk ayam rendangg wehhh ~ >.<


Asal aku tak balekk ni wehh ? Sebab ape wehh ? Tiket abes ke wehh ? Tak ah wehh ... Batch kiteorang takboleh balekk . Lagy pun final dah dekad  dan taklama dahh , lagy 4 hari yaw ! >.<


Aku boleh lagy lek lek nak final . Peh , biase sangat nehh =,= Dah lha mid banyak failed , takde kesedaran betul lha Cik Fara MooMoo niehh =,= Aishhh ~


Aku kalau diberi hidayah , InsyaAllah aku study tak bangun bangun dah . Muhaha ~ ! xD Aku tanak bebel banyak banyak , sebab nak baca pasal Anatomi dengan ubat . Nak mengingat ni satu hal , fakta plak . Kalau auta aku boleh blah lagy . OK ! Stop stop . Aku dah merepekk =,=

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks