LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baru seminggu tak online dah macam ni =,=




Hai ! :D Pehh , rindu siod blog aku ni . Sehad walafiat lagy diaa :) Aku jep tak berapa na sehad -.- Uhuk >.< Perit tekak nii , banyak betul sekresi sampai dekad hidung rasaa =,= Memang merepek lha kan mukaddimah aku ni -,- ( tak pandai tulis dahh ) :P


Actually , semalam aku baru lepas habes mid exam . Yeah , sangat susahh sem dua ni =,= Aku ingat kan macam sem satu , boleh lek lek agy , tapi takk . Disangka panas sampai petang , rupanya kena pekse gak tengah hari tu =,= Haishh ~ 


Dan , atas sebab itu jugakk , aku dah lama tak online FACEBOOK ! Hahahaha ! xD Berjayaa jugak aku tak online time pekse , palingg paling pun , aku log in update status then log out balekk . Huh -,- Tak penah buad macam tu pulakk kan . . . 


Then , hari ni aku bukak setelah sekian lama aku tahan sangap nak bukak facebook aku tu , bulat mata aku tengok . Ha . . . bulat mata ngape pulok =.= Aku dah tak jumpa button profile aku , aku dah tak jumpa tempat nak update status . Fuh =,= Mana pegi mana pegi ! x___x 
Dengan picture baru upload besaa gajah dekat news feed =,= Upgrade baru rupenyee -.- 


Itu baru seminggu aku tak online , kalau sebulan ? Setahun ? Dua tahun ? Setan =,= Maken menyusahkann . . . 













No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks