LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shahir - Luar Biasa


                                                                       


Seandainya mengalir di sini

Yang sejernih apa yang terkunci
Pastinya di dalam diari
Bagailah kasih
Hati ke hati bersemadi

Segala senyumanmu mengusikku

Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Chorus

Luar biasa
Landah senja suria padamu
Lalu menusukku
Luar biasa suara
Siksa membisu
Akhirnya membunuhmu

Hidup ini puas dipenuhi

Yang sesali tiada berganti
Natijah rasa dizahiri
Bagai dimensi dan hipokrasi berselari

Segala senyumanmu mengusikku

Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu



Aku suka suka suka dan shangat suka lagu ni ! :D SUMPAH best . Mula mula aku tak tahu sangat tau lagu ni .. Aku pikir lagu nie mesti tak berapa na kena dengan jiwa aku . Alahh , aku kan sekarang dah jarang dengar lagu lagu nii ==''  Dengar pun lagu yang ada dalam handphone , lappy dan suara suara member member aku yang sedap macam cucur udang tu nyanyi . Muahaha ! xD ( KEJAM ! ) :P


Klik sini meh , na tengok video yea :) [ Luar Biasa ]

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs