LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jamuan Rakyat Bersama Perdana Menteri ? Wah ! :D



Assalammualaikum semua para blogger >.< Eceh ~ Dah lama kan aku tinggalkan korang semua , blog ni jugak , timbul rasa rindu yang teramat dalam jiwa ini :') Beremosi pulak dah aku ni . Aish ~ =='' 


Dah berapa lama eh aku tak update blog aku ni =='' Dah bersawang-sawang dah blog aku ni , naseb baik lha ada lagy yang blogwalking blog aku yang tak berapa na cantek dan cun ni >.< Wakaka !


Oke ! Aku dah start mengarut kan . Still macam dulu ... Yeah ! Of course aku macam dulu . Tak akan aku berubah kan kan ? Tak mungkin ...  Tapi kalau berubah hati dan perasaan tu ada lha :D Ceceh .. hati dan perasaan apa pulak nihh . Walaweyhh ~ Korang na cakap aku suka someone kah ? In love kah ? Atau kah kah kah ! xD xD


Aku tak nak cerita pasal hati dan perasaan lha weyh =='' Apa korang ingat aku ni minah debunga ke ape =='' Please ... Aku tak reti na buad ayat debu-debu cinta nih . Muahaha ! xD ~ 


Hish ! Sudah sudahh .. Lari dari topik asal dah nii ==''  Baiklah . Kita mula balik oke ^.^ Korang baca kan tajuk entry hari ni ? Baca kan kan kan ? Baca ke tak ? =='' Eeee ! 


Jamuan Rakyat pun tak tahu kah ? Apa first thinking korang masa baca tajuk entry hari ni ? Mesti korang tengah membayangkan PM duduk sebelah aku , sambil bini dia ajak aku pegi Spa Q , lepas tu offer aku pegi cuti samasama dengan dieorang pegi London kan ? Wakaka ! ( dalam mimpi lha der ) >.<


Actually kan , aku dah lupa bila masa tarikh jamuan tuu . Ish =='' Careless kot .. Kenangan dinner bersama PM tu kau ! :D Woh ! 


                                                    





                                   ape motif aku gelak pun tak tau =='' Moron ~




                             piece tu senantiasa ade kalau nak begambo :D




                                halah ! tak best time nih , keras ==''
                                          


                                                   piece yaw people ! :D




                                   comel tak kiteorang ? Awww ^_^




                          kereta myvi belakang tu penting ! :D ehee ~


                                                             


                                              muncung muncungg >.<






ini aje gambar yang aku dapat ambek >.< Muahaha ! Tade pun gambar dengan PM . Kan aku dah cakap , aku tak duduk sebelah PM lhaa , datang makan jee :) PM tu duk tengah tengah khemah dengan guard nye , aishh ==''  So , inilah baju yang kami pakai semasa pegi dinner tu . Merah menyala you ! Awww >.< 




P/S : Jari aku penad menaip . Kenapakah ==''

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks