LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayang DIA tinggal kenangan :') ♥





Assalammualaikum :) Baiklah , petang petang yang tenang ni , aku tetiba teringat seseorang . Ye .. seseorang yang pernah buat aku  gembira :) Asal pulak eh .. ishh ==''  aku pun taktahu kenapa aku teringat dia . Na kata aku tengok gambar , tidak lhaa . Aku rasa ta sampai hati na tengok gambar kami :(


Tiba tiba juga , timbul rasa rindu . ''Aduii .. kenapa dengan kau ni Fara , lupakan dia ..''
Hanya perkataan itu saja yang boleh memujuk hati aku ni . Mungkin boleh .. tapi hanya sementara .. Aku pernah menangis kerana dia . Kenapa aku menangis ? Aku pun taktahu kenapa . Hati aku terlalu lembut dan airmata sangat murah masa tu ...


                                           










                                                  Aku pernah call dia .. sekejap ...








Dia ingat aku lagi ke ? Aku takut dia menolak na bercakap dengan aku .. Terlalu banyak kata kata negatif yang bermain main dibenak fikiran aku ni :(  ''Tolong Fara ..kuatkan semangat kau , dia bukan siapa siapa lagi untuk kau '' 


Dia angkat .. tetapi mengambil masa yang lama untuk kenal suara aku .. Kau memang terkejut masa tu bila kau tahu aku yang hubungi kau .. Kau tanya aku sebab aku hubungi kau .. Jawapan aku tak berupa jawapan . Saja aku buat begitu supaya kau tidak terus tertanya-tanya ..




Aku tahu kau pernah lukakan hati aku . Buat aku sedih dengan perbuatan kau dulu . Aku terima , sebab aku sayang kau . Tapi , tolong ... Jangan anggap aku ni macam baju seluar kau . Bila kau nak pakai , kau guna , bila taknak kau buang . Tolong ... aku merayu :'(


Sekali pun kau tak pernah hubungi aku , seperti kawan kawan kau yang lain , aku terima . Aku tahu susah untuk kau untuk memulakan perbualan dengan aku , insan yang pernah kau sayang dulu . Aku faham perasaan kau ...  Ambil masa selama yang mungkin ...


Dekat sini aku cuma mampu luahkan ini saja .. Aku tak mampu nak teruskan luahan hati ini . Terlalu sebak . Dan biarlah diri ni seperti ini , dan kau , aku harap kau bahagia bersama pilihan kau . Aku tidak berkesempatan nak beritahu kau sepekara . Aku minta maaf jika semasa aku dan kau bersama , aku pernah lukakan hati , buat kau menangis . Itu semua aku lakukan kerana aku sayang kau ... Kini hanya tinggal memori yang masih bersisa didalam kotak fikiran yang tidak mampu untuk mengimbas kenangan yang penuh kesedihan .  :'(














Terimakaseh untuk hadiah harijadi ni :)








Tinggal kenangan . 30.12.2010

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs