LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wahh , sampai Marang dah ke ^.^



Assalammualaikum :) Haii hai dan haii , eheh >.<

Esok tahun baru dah . Oh , sungguh cepad =.= Rasa macam kejab je . Aku rasa aku macam baru lepas amet SPM dohh :D Haha .

Pagi tady aku gerak dari rumah aku ke Kuala Terengganu pukul 7.30 am . Dan selamat sampai di Marang  pukul 5.30 pm . Ha ? 10jam ? Haha :D Macam pegi utara je kan . Hee .. Actually tady kiteorang singgah Dungun pegi rumah kawan bapak aku . Tambahan nak rehat kejab memandangkan hujan dekat sini memang lebat yang teramat sampai menyebabkan banjir dekad Kemaman , sampai Paka . Oh no ! :O

Memang tepi tepi jalan tu penuh dengan air , abes tenggelam half tayar je . Naseb baik tak tinggi mana =.= So , ma aku terpaksa drive slow dan slow bagy mengelakkan sebarang benda yang tak ingin berlaku . Yeah ~ Mencegah lebih baik dari mengubati . Cewahh >.<

Sampai Marang , kiteorang terus pegi Hotel Seri Malaysia . Anyway , bapak aku dah booking awal awal lagy , so datang datang je terus je lha pegi cari bilik . Penad dah nih wehh =.= Tapi kan aku rasa macam tak kena je .. Yes ! Hotel ni tak mewahh =.= Bukan aku nak mewah mana pun tapi nak selesa . Aku rasa kan Hotel UiTM aku tu lagy mewah . Haha :D Hotel aku tu tak boleh blah >.< 

Aku cakap macam tu sebab tadi bapak aku suruh bukak pintu , hadoyaii =.= Punya lha keras . Macam salah masuk kunci pun ada , tapi dah betul dah masuk kunci tu cuma kena sentak sikit . Haha :D Macam nak pecah masuk rumah pun ada gak . Hoho :D

Then , lepas dapat masuk bilik tu , aku nak pegi bilik air , biliknya sempit , aku nampak ada satu pintu ni warna silver . Aku terus je lha bukak sambel tak pandang depan . Apa nak kate terhantuk kepala aku dekat pintu berdinding tu =.= Adoii , aku kaver saked depan ma ngan bapak aku . Haha :D





Bad luck betul aku hari ni =.= Aishhh ~ Saked die tak lha sangat , tapi pedih itu ada . Haha :D Aku pun malas nak layan  sangat saked dekat kepala nih , baring dan tido atas katil lagi baik :)





P/S : Lets roads in Kuala Terengganu :D

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks