LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Piala AFF Suzuki Cup 2010 milik Malaysia !




Heyh guys girls ! Korang tengok tak perlawanan antara Malaysia dengan Indonesia tadi ? Akhirnya Malaysia menang wehhh >.< Haha :D Aku over excited gila gila nie sebab baru aku rasa macam mana people people yang gila bola nihh . Oh my :D Memang riuh kot satu rumah aku nih .


Ini sebab ada 3 lelaki dalam rumah aku ni , semuanya menjerit jerit bila bola dah dekad dengan gol . Haha :D Secara automatiknya pun aku terikut jerit . Habis lari terkedek kedek kucing kucing aku . Muahaha ! :D


Then , aku nih memang asal tak berapa sangat dengan bola , aku just stick dengan Chelsea aku je . Apa apa hal , semuanya Chelsea . Huahaha ! :D









Actually aku pun tak tahu kenapa tiba tiba aku nak tengok bola tady . Dalam fb sibuk sibuk cakap Malaysia patut menang , Indonesia boleh balik lha bagai . So , aku ni teringin jugak lha nak tengok kan . Pukul 8.00 tepat memang aku bukak terus TV1 tu . Aku tengok bola golek golek . Oh man ! >.< Dah start ngantuk =.=


Lepas tu , aku sabar lagy , nak tengok jugak cara pemain Malaysia main , so aku gagahkan mata aku nih supaya tengok bola tuu . Jangan ngantuk ! :D Haha :D Tiba saat Malaysia jaringkan gol , aku , adik aku , ma aku , dan abang aku  tak semena mena menjerit  GOLLLLLLLLLL !!!! Fuhh , memang bersemangat ah cara kiteorang jerit . Macam dok kat stadium pun adee . :D 


Masa jerit tuu , bapak aku yang kebetulan baru habes solat sunat , terus lari lari g depan . '' Dah gol ke '' ? Woohoo !  Bapak aku kegembiraan . Ewahh >.< Abah ni dan lagi tu woohoo woohoo =.= Kiteorang jerit gol je . Aishhh =.=


Masa ni lhaa aku baru rasa kepuasan jerit '' gol '' tu . Uhhh , ayat tu  memang bermakna sangat dekad peminat peminat fanatik bola selama ni . Aiyohhh =.= Aku pun dah terover over dah ni . Debar tak habis lagy ke ? Haha :D Biar lhaa , seminggu dua nanti hilang lha debar tu . Wakaka >.<






AFF Suzuki Cup trophy finally belongs to Malaysia 2010 ! Yeah ! They deserve that :D




P/S : HIDUP HARIMAU MALAYA !! 


No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks