LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Tahun Baru ? WoW ! :D



Assalammualaikum :D Hoi hoii semuaa :))

Berdasarkan jam G-Shock pink aku nih , baru pukul 11.30 pm . Ada lagy 30 minit lagy nak tahun baru . Yeah ~ Semua orang memang tak sabar nak tunggu tahun baru ni menjelma kan kan ^.^ Ada yang nak tanam azam baru , semai sikap baru , perangai yang baru , macam macam lha lagy yang baru :)

Seronok yee .. Begitu jugak perasan aku ketika ni . Aku pun dah tak sabar nak masuk tahun baru , dan mulakan hidup baru . Hah ? Apa maksud aku dengan hidup baru ? Haha :D Pelik ohh >.< Bukan aku lari diri dari rumah lha wehh =.=  Maksud aku , sekarang aku dah mula belajar dekat tempat baru , so azam pun kena baru lha kan . Aku nak tumpukan pelajaran lha pulak sekarang ni . Hehe :D




Eh kejab !



Ahaa .. kenapa pulak aku cakap tahun baru ni nak belajar betul betul nihh . Wuuu ~ Actually , tahun 2010 ni tahun aku study di UiTM . So , bermula dekat situ lha , macam macam dah aku tempuhh . Kenangan pahit manis semua aku dah rasa . Kenangan pedih pun ada jugak kot . Haha :D

Sebab itu lha tahun ni dengan azam yang baru nih , aku nak tebus kesilapan dan kesalahan aku . Wah ! Bersastera lhaa pulak Cik Fara nih >.<  Geli gelii =.= Dengan itu aku nak cuba lupakan semua benda yang buruk buruk pernah jadi dekat aku dulu . Tapi , kawan kawan baik aku dan yang sentiasa dengan aku , aku tak akan lupa dieorang . I LOVE YOU BEBEH ! HAHA :D 

Haa .. malas aku nak bebel banyak banyak , so , apa apa hal pun , Happy New Year Guys Girls ! :D Hope that korang dapat tanam azam baru dan dapat capai apa wishlist korang yang tak capai capai tu cuba capai kan . Eh , ayat aku macam afrika daa =.= '' Abaikan ! Haha :D






P/S : Tahun baru semua boleh baru , tapi jangan tukar boyfie atau giffie baru sudah lhaa , Hahee >.<

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks