LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suka Hati Haku Lah Nak Cakap Apa ? So what =.=



Huwaa..pelik tajuk entry aku tetengah malam bute ni . Aisshhh =.= Bukan saja saja aku nak buad entry pasal nie , tapi yelah , semua orang ada tahap kesabarannya kan? Samalah dengan aku, aku cuma manusia biasa ,bukan nya luar biasa. Siapa siapa yang kenal aku dieorang tahu lah aku mcm mane. Tapi yang buad aku nak hangin hangin ( wahh..dah pandai dah marah marah ...hehe ) ade 'seseorang ' yang digelar manusia nih buad aku hilang sabar .


Apa yang aku tak puas hati?
Si 'A' ni cakap aku sombong lah, tak melayan lah ( yang lain dirahsiakan )






Eh cop  !
Aku pun cakap lah..
Aku kenal kau ke ?
Kite kenal dah lama ke ?
Even jumpa pun tak pernah kan ?
So ?
Pe masalah sebenar kau ha ?


Eh ehh .. agak agak lah der .. Aku ni kawan dalam tagged kau je okeh ! Tak lebih . Kau engat kau buad ayat jiwang kau dalam msg inbox aku tuh , aku termakan lah ayat ayat basi kau tuh ? Please =.=


Then bila aku tak layan ayat buduh buduh kau tu , kau sesedap mulut aja ngata ngata aku . DAMN lah kau ! =.= Kau nak cari gaduh bukan dekat sini lah bodoh  ( kan dah guna ayat sensored .. HAHA ) Tak gunalah ade orang macam kau kat dunia ni. Tak pernah nak jaga perasaan orang lain. Tah tah perasaan makwe kau pun kau tak terjage kan? Erghh .. useless ada orang macam kau nih =.=


YES ! Aku amat marah sekarang . Grrr ... !!



2 comments:

  1. uishhh. sabar sabar.
    jgn lah garang sgt okayh. hahaha

    ReplyDelete
  2. okayhh okayh :)
    tengahh saba lah ni ^^

    ReplyDelete

Leelou Blogs