LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boringnya Tempat Nih !




Asal pulak aku upload gambar ni? Sebenarnya tempat nih SERIUS 'n' DAMN memboringkan =.= Kenapa kenapa ?
Boring ah wehh ! Tanya aku lagi memang jawapan aku boring je, cuba tanya orang lain ,mesti jawab lain selain boring kan kan :D

Aku pergi tempat ni pada 6/12/2010 bersama kakak aku n family die . Plan asal memang na mandii mandaa , hiburkan hati yang gundah gulana n bersuka ria biskut raya ( uikk .. =.= ) Tapii yelahh , plan tuh jadi lain plak bila sampai je kat sana . 

Bayaran masuk memang boleh tahan lah . Standard lah kan tempat tempat macam ni . Nak ke tanak memang tu harganya , mane boleh nak mintak tawar tawar pulak . Korang engat baju ke nak tawar tawarr . Aishhh =.= 

Dewasa : RM21.90 nett
Kanak-kanak : RM14.90 nett
Kanak-kanak tinggi kurang 110cm : FREE

Nampak kan? Boleh tahan lah tu harga masukk . Lepas bayar bayar tuh , die akan bagy macam bangle tau ( bukan bangle warna warni tuh =.= ) Bangle tu made up dari plastic . Yeah ! Plastic plastic , yang kalis air n tak akan renyuk kenyuk kenyuk kalau kena air ( betul ke ayat aku nihh =.= ) 

Dan macam unikk sikit , dekat bangle tu ade bar code tau . Alahh , bar code pun tak tahu ke ? Yang dekat belakang makanan bungkus bungkus tu kan :) Plus plus , makanan luar tak boleh bawak masuk nanti org yang jage dekat entry nak masuk tu godek godek beg kau nanti . Haha ! Apa? Nanti lapar? Memanglah lapar , sebab tu ade guna pakai bangle tu. Kat dalam tu ada tempat jual jual makanan , tak perlu dued , kalau nak beli makanan nanti die scan aje bar code kat pergelangan tangan korang tuh. Tapii kena topap lah dulu baru bolehh beli . ( apa aku mengarut ngarut nihh =.= )


Ye ye , kita pergi pada topik mula mula tadi. Tempat ni giler vavi boringg ohh =.= Boring sebab permainan dalam tuh sikit sangat n tempat die tak berapa na besar . Ape? Cuba korang pikir , tempat nih dah memang terkenal kan, so mestilah ramai orang datang. Bila tempat kecik memang crowded lahh, macam ikan sardin gemokk gemokk taruk dalam tin . Euw !

Lagi pulak , minah minah mat mat yang jual makanan kat dalam tuh ( separuh lah ) pehh..memang aku ckp cukup cukupp annoying giler ahh =.= Punyelah berlagak , kalau cakap muka tuhh market sangat takdelahh . Jenis nak emosi 24jam . Apehal lahh wehh? Itu kerja yang kau nak kan? So,bila pelanggan tanye kau jawablah baik baikk . Nak emosi plak time time nihh apesal plakk . Buad kerja happy happy lah , ini nak masam APEJADAH ! Eee ! Geram sehh aku =.=

 Korang mesti pikir aku yang cepadd emosi drpd pekerja dlm tu kan kan kan :P Haha..Agaklahh , tapii bagy aku tak perlu nak tunjuk emosi tu dekat orang lain. Kalau ade masalah peribadi pun jangan bawa bawak tempat kerja ( pehh..nasehat plak dahh >.< ) Eh , serius nihh, tengok tengok aku serius kan :D 

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks