LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog terakhir atau Entry terakhir ? Oh tidak ! :O




Ahaa .. ini yang malas aku nak tulis pasal entry nih =.= Damn lhaa . Baru aje nak semangat baru , dah aku kena lupakan blog  untuk meneruskan cita cita aku . Ewahh >.< Mengadee . Ayat nak lebih jee =.=


Actually aku dah pikir pasal menda nih dah lama tapi aku je buad buad tak ingat konon =.=  Pi mai pi mai tang tu jugakk >.< So , aku memang dibelenggu masalah ni . Aku baru nak aktif berblog setelah sekian lama aku tak aktif . Sekarang aku kena unactive pulak . Ini yang lemah nihh =.=


Nak tak nak aku kena tinggalkan selama lamanya blog ni . Wuwuu :'( Ok tipu ! Tak kan lhaa , mungkin tak aktif macam sesebelom ni je kan . Lepas tu nanty aku kena tinggalkan facebook jugak . Arghh ! Aku tipu part tu =.= Mana boleh lupakan facebook bhaii >.< Kau gilaa ! :O Terkejut gugur gugur jantung aku nih kalau aku stop berfacebook =.=














Yeah ~ Shocked macam kucing dekad atas nih ? Ohh , comel nya die terkejut kucing . Haha :D Okayh okayh , tak kesah lha apa apa pun . Yang penting aku akan stop buad entry untuk jangka masa yang lama . Sobss :'( Sedihh ciott  ..


Ada rezeki , ada masa terluang aku akan buad entry baru dan kembali aktif . Ceh ceh ewahh >.< Ayat tak tahan betul =.=  Aishhh .. Ini pun akuu dah malas nak menatap blog , sedih gila vavi bhaii . Dah lhaa dah lhaa , cukup lha sampai sinii . Sobss .. sobss .






P/S : Sayu hati nak sign out blog :( 





No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks