LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Really miss UiTM song fuckin damn much ! :')



Salam :) Haa..tak perlu aku jelaskan pekara sebenar . Korang pun dah tahu apa yang aku rindu sangat sangat ni kan kan :) Yeahh..hampir seharian aku tak makan untuk aku siapkan video lagu UiTM Di Hatiku ni . Lepas siap baru lha aku makan . Sobss :'(
Video lagu ni aku buad simple je , aku tak pandai nak kasik power macam tongkat ali . Haha :D Dan aku jugak malas nak download video lagu tu , saje mengade kan diri nak buad sendiri . Huhuii ... >.< 


Haha :D Aku dah stat mengarut lagy  . Aishhh =.= Kalau memang student UiTM tu memang dah tahu lagu ni . Eh tapi tapii ... aku buad ni KHAS dan sangat KHAS untuk UiTM aku ye ^.^ Haha :D Ngada nye saya hari ni >.<


Ok lha .. Dengar aku mengarut memang tak abesnye . Dengar je lha lagu ni . Bagy yang dah tahu tu , nyanyi nyanyi lha sama , kate semangat ! :D Haha . Kalau yang tak tahu , nyanyi je , tak payah malu malu hamster ye :) 


Tiba tiba jugak aku teringat masa jadi budak Part 1 , kena nyanyi lagu ni masa minggu orientasi , iaitu minggu MDS . Gilerr benci aku dengan MDS =.= Part 1 jugak kena buli buli dengan akak senior . Aishhh =.=






P/S : Lagu ni lagu lama , tapi lirik baru ubah . Haha :D  Mesti tak paham kan >.<  Tapi tak banyak , part last last tu je .. Bukan ape , puas aku search lagu yang baru dengan lirik yang die ubah tu tak jumpa jumpa . Penat derr .. Tambah pulak aku tengah kelaparan , memang the best lha ! :D

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks