LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Luka Disini - Ungu



Salam semua. Hari ni aku nak buad entry ikut mood aku plak . Lately ni aku rasa macam serba tak kena je . Kenapa eh? Hmm...tak kan ...


Eh ehh , apa aku pikir nih ! >.< Simpang simpang , aku tanak lagy :'(

Aku rasa macam serba tak kena. Apa yang aku buad ade je rasa salah dan tak betulnye. Aku tak saked , aku bebas penyaket..hehe :D Aku rasa aku sedihh sangat sangat , tapi jenis aku tak suka sedih sangat nanty orang lain perasan aku sedih mulalah tanya macam macam , lepas tu aku nak jawab ape ? Aishhh =.=

Memang aku macam ni, kalau tgh sedih tu aku tak akan tunjuk dekad siapa siapa , even korang sebagai readers pun mungkin tak tahu aku tengah bersedih . Yelah kan ..aku kalau tgh sedih tak buad lawak sikit memang bukan aku lah tu =.=

Aku nak korang hayati lirik lagu nih , bila aku dengar lagu ni barulah aku sedar kenapa tiba tiba aku rasa sedih sangat :')

P/S : Lagu ni sedang main masa korang lawat blog aku :) Tapii bila bila masa aku boleh tukarr . Hehe ..






Dulu pernah ada cinta dulu pernah ada sayang
Namun kini tiada lagi perasaan seperti dulu
Kini tiada lagi kisah cinta ku tlah musnah sudah
Hancur hatiku telah kau sakiti perasaan ku

Biarkan ku pergi jangan kau tanyakan lagi
Kuyakin ini yang terbaik tuk kau dan diriku
Biarkan berlalu rasa cinta ini di hati
Ku tak biasa tuk menahan aku luka disini



 biarkan ku pergi jangan kau tanyakan lagi
Ku yakin ini yang terbaik tuk kau dan diriku 
Biarkan berlalu rasa cinta in di hati
Ku tak biasa tuk menahan aku luka disini

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs