LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kena Bebel Lagi !



Arghhh ! Kena bebel je aku nii =.= Muka aku memang layak kena bebel lah kot . Hmmph ~
Hari ni aku pujuk lagy ma aku nak bela hamster tuh . Jawapan yang diberi maseh sama , TAK BOLEH ! Ma ... nape tak bolehh? ( tahan naness nii ) Kau kan nak masuk nurse dah , kau engat peraturan hostel benarkan kau bawak minatang ke? 


Ma ! Tu bukan minatang lahh . Tu hamster je punn =.= Boleh simpan dalam beg senyap senyap pastu bawak dalam hostel kan . Tak kan die cek macam duk hostel dekat UiTM punyee .. Dah dah , kau jangan nak mengade ngade , aku dah ckp tak boleh , tak boleh . Alaaa ! :'(


Aku tahu lah macam mana nak jage hamster tu nanty . Yelah kan , sebagai peneman aku dikala aku sunyii .. ( cewahhh >.< ) Aku ni pun satu . Waktu waktu macam nilah tibe tibe datang ilham nak bela hamster . Apehal tahh . Nak hempuk kepala kat dinding , saket plak =.= Nak cubit diri , pedih plak , so aku makan ubat selesema jelah , cepadd sikit aku tido , tadelah aku berat berat kan kepala pikir pasal mende nihh . Hmmm ..


P/S : Ape salahh aku nak bela hamster ... Sobs sobss , srottt ( hingus meleleh leleh ) 




No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs