LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi Masalah Air? Puas dah mencarut ni :)



Salam semua :) Hari ni macam biasa lha , macam hari hari sebelum ni , air tak ada :) Haaa..rasa bahagia tak terkata , ibarat nak pok kepala pekerja pekerja yang buad kerja seperti sipot vavi tengah berlumba ^.^






Dan rasa macam na bgy sijil je dekat pekerja pekerja yang ada otak tapii kecik macam otak sipod ni jugak ialah kerana rumah orang lain ada je air ( kecik je airnya , sekurang kurang boleh buad mandi n masak ) , rumah aku kosong terus air . Eh ehh , macam nak penyepakk sekor sekor je orang yang tak bertanggungjawab ni kan abah ^.^ Kata aku kepada bapak ku :) 


Bapak aku menjawab , Aishhh =.= Kau nii , dua tiga hari ade lha air tu ... Ha ? lagi dua tiga hari ? Bermasyamm lha aku dalam mase dua tiga hari tu :D Bangge kott >.< Korang ade ? Takde kan ? Huahaha ! :D 


So...aku pun dah tak tahuu nak cakap apa lagy dah , tunggu je lha air ada , kalau tak ada , busyuk lha aku dua tiga hari nih . Sekiann ..


P/S : bucuk bucuk pun saya comel ! Haha :D ( perasaan sorang sorang tak dapat air =.= )





No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs