LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Air , Air ! Kau nak keluar ke tak nak nih =.=



Salam :) Yeahh ~ Pada jam tepat pukul 6 petang aku terloncat loncat seperti monyet terpijak bara api ^.^ Ini kerana air sudah ada ! Tapii sikit sangat .... =.=  Macam malu malu je nak keluar . Keluar lha air , aku perlukan kauu :'(


Pftt...



Damn lha ! Aku baru je nak berendam lame lame dalam air tu =.= Dah dua hari aku tak memandikan diri ni :( Masin tau badan ! Yucks >.< Err .. macam mana aku boleh tahu badan aku masin ? Hehe ... tak boleh bagi tahuu . Lalalala :P


Aku engatkan air nak keluar seperti air sungai yang jernih lagi bersih , malang nya apa yang aku impikan musnah berderaii ( ecewahh >.< macam bunyi lagu pun ada ) Haha :D Tengok tengokk . Aku dah stat mengarut =.=


Air yang keluar berwarna teh o kaw kaw panass . Pehh , geli lha pulak aku na mandi , kang tak mandi kegatalan pulak badan aku ni , bisik ku dalam hati kecil =.= Dengan iman aku yang utuh ini , aku merelakan kan aje badan aku dibersihkan dengan air yang seperti air Sungai Pahang tu mengalir alir ke badan ku . ( Ape kes aku besastera plak nih =.= ) Abaikan ! :D


Yeah .. sedang aku merungut rungut keseorangan selepas mandi , aku rasa bapak aku dengar lha aku bebel sorang sorang . Terus die cakap , dah ada air tu syukur lhaa .. :) 
Iye abahh , owang bersyukur nih , saje je cakap sorang sorang , hobi ! :D Tipu aku dalam berkata kata , padahal dalam hati Tuhan je yang tahu . Haha :D


Aku bab bab jaga hati orang ni memang aku titikberatkan. Biarlah orang tak jaga perasaan aku , yang penting aku jaga perasaan orang lain seperti mana aku menjaga hati bapak aku masa die bagi ceramah free free kat aku  . Hehe .. Aku mencarut pun hati macam taman bunga nih . Wakaka ~ xD 



No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs