LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak bela dia jugak !






Heyh heyh :) Korang mesti pelik dengan entry aku yang ni kan . Ohoo..bela ape tuhh . Wutwutt ... >.< Aku bincang bincang dengan ma aku , die tak setuju , die kate TAK BOLEH ! Wuaaaa ! :'(  Nak jugakkk .. Ini yang dibincangkan oleh kami anak beranak ..
Mak : Apa!? Kau nak bela hamster? Tak payahh lahh .
Aku : Alaa ma .. bolehh lahh . Kali ni owg jage elok elok , tak kena makannye dengan Mama ( kucing )
Mak : Dah tak payah mengade ngade .
Aku : Bolehlahh .. Nanti owg beli pakai dued owg , tak payah pakai dued ma eh eh eh ^^
Mak : Eh eh .. Suka suka kau je ..
Aku : Pleasee .........
Mak : Ngade =.=
Aku : Alaaa .... Esok owg pegi tengok hamster eh ma :)
Mak : Ewah ewahh ..
Aku : Ape?
Mak : Tak payah mengade lahhh ..
Aku : ( susah nye lah na pujuk ma aku nii .. =.= sroott sroot :'( )
Aku pernah bela dah hamster ni dulu , kiteorang siap buad niage lagy ,jual dekat cina anak anak hamster tu pastu dapat dued . Hehe ... Tapi ada sekali tu aku dah lupa masa tu aku baru darjah berapa tahh , mak sedara aku bagy kucing parsi dekat kiteorang , al - maklum aku n family aku ni suke sangat binatang , so kiteorang bela lah .
Memang cari maud lah bila ade kucing dalam rumah , aku pulak bela hamster . Kucing aku ni duk usha usha hamster aku ni . Grrr ! Nak pendek kan cerita , pagi tu sebelum aku g sekolahh aku nak bagy makan hamster aku , aku telek telek dalam sangkar tu , yang jantan nye TAK ADA ! Eh .. mane pegii ?
Puaslah aku cari cari kat bawah lantai , sekeliling meja , mane tahu hamster aku ada selit selit situ ke .. Aku tanye ma aku , ma aku pun tatahu , die cakap die tak bukak pun sangkar hamster tuh . Lepas tu aku nampak kucing aku ni tengah jilat jilat tangan die . Homaigoshh ! :O Ada kaki hamster dekat tangan kucing aku . Sob sobb .. :'( Sedihnya !! 



                                                                           comelnya !



                                                           dulu pun ada bela colour nii :(



                                                             comell lahh ! geram geramm :D


                     eeee..ni lagy geramm !

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs