LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kempunan Funfair :'(



Salam ... Kenapa lha pelik pelik tajuk entry aku nih . Aishhh =.= Mana lha tak pelik dah aku tak reti nak buad tajuk skema skema . Jadi aku buad je lha tajuk yang boleh korang faham dan senang dibaca kan kan :) Hehe ..


Semalam plan aku dengan member aku sorang nih nak pegi funfair dekad dengan rumah aku ni . Yeah ~ Aku memang dah lama tak pegi funfair . Last pun aku pegi masa aku kecik kecik . Sobss :'( Bapakk lame =.=


Aku memang dah plan minggu lepas lagi , memang dah cantek , cun , tebaek lha plan aku nih , tade sape boleh lawan . Haha :D Then , semalam sanggup aku turun bandar  dengan jalannya yang jam gile gilee , aku pegi amet member aku ni . Drive lha =.= Tak kan merempit plak , aku mana ada lesen motor , even motor pun aku tak pandai bawak . Haha :D


Lepas tu , petang tu hujan lebat . Aku memang dah tak sedap sedap nih . Dah lha malam ni je ma aku benarkan pegi funfair tu . Hari lain aku tak tahu lhaa =.= Aku pun bajek bajek lha macam nujum pak belalang . Malam kang tak hujan lha kot >.<


Hujan terus menerus je turun tak henti henti . Aishhh =.=  Aku bajek lagy . Dalam kul 9.30 kot tak hujan >.< Lepas tu hujan maken lebat , aku pun dah malas nak bajek bajek dah , memang plan aku tak menjadii =.= Sabar je lhaa ...




Nak pegiii ! :'(


P/S : Bagus jugak aku tak pegi funfair sebab nanty aku mintak mintak dued die nak main benda benda dekad situ :P Aku rasa ma aku rasa lega gile semalam =.=

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks