LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku bukan lagi pelajar UiTM :')



Salam semua :) Sorry aku tak buad entry untuk semalam dengan hari ni . Aku dah BLUR ! Haha :D So , aku nak restkan kepala otak kejab memikirkan masalah yang tidak selesai lagi ni =.= ( bukan masalah air dah ok ) 


Hari semalam bertarikhkan 19/12/2010 aku dengan secara rasmi sudah tidak bergelar ' Pelajar UiTM ' Yeah ~ Aku dah tarik diri :) Sedih rasa , tapi aku gagahkan jua diri ini untuk perjuangan aku yang akan datang . Cewahh >.<


Aku tak nak mengarut hari ni sebab aku tak ada mood nak ngarut =.=  Aku punya masalah tak settle settle lagi nih . Aishh =.= Susahnya bergelar manusia ni .

Ok dah , sambung ...

Pukul 8.30 pagi aku bertolak dari rumah , dan pukul 1 tengahari aku sampai . Waktu lunch kan ? Haa ... bila ma aku cakap waktu lunch , mula lha ak menggelabah , dalam hati ni asyik cakap ' lambat lha aku balik hari ni , adoiii =.= ' Lepas tu aku pun berlagak cool kan , hehe :D aku malas lha tunjuk aku menggelabah , kang tak macho lha orang cakap . Haha :D

Aku terus bagi arahan dekat bapak aku pegi HEA dekad bangunan Sarjana . Oh ! Hujan sangat sangat lebad masa tu . Habis baju aku basah basah =.= Nasib baik aku bawak sweater , boleh lha tutup kepala ni . Haa .. korang tahukan kenapa aku tak ada mood ? Hujan kena kepala bhai , pening saked semua aku rasa . Aishhh =.=

Then , aku pegi dengan ma aku dekad kaunter pertanyaan , dekad situ ada dua orang pelajar ni , sorang dengan bapak die , sorang tu solo aje :D Budak yang dengan bapak die tu , kes die nak kena isi borang sebab nak tambah 1 lagi pointer untuk dapatkan Anugerah Dekan ( AD ) . Pehh , memang terbaik lha budak tu :) Dan yang lagi sorang tu die nak kena isi borang jugak , tapi die ni kes lain . Kes die nak betulkan balik slip result die sebab die kena DISMISS . Haha :D Kesian dekad kau , muka dah lawa , dismiss pulak . Actually bukan apa aku gelak dekad die , ni sebab die dah lha merayu nak mintak nak PASS , tak boleh ke cakap sopan sopan dengan orang tu ? Nak emosi pulak dekad situ =.= Menggelabah lha minah ni =.=



Ok , ini borang yang aku kena isi . Borang Menarik Diri . Aku tak sempat nak snap pict full sebab time nih masa aku tengah snap snap cari posisi cantek punyee , ada budak kecik intai intai aku , anak lecturer . Haha :D Pelik agaknya die tengok aku amet gamba kertas . Hahaha ... So , ini aje yang sempat aku snap sebab nak kaverr line aku tak giler :P

Borang ni aku kena mintak tandatangan beberapa orang penting . Oh ! Susahnya nak berhenti =.=  Aku kena mintak tandatangan KP aku ( Ketua Pengurusan Fakulti aku lha ) , HEP , Perpustakaan dengan Pengurusan Kolej . Bapak lha banyak keje =.= Puas lha aku pegi masuk semua semua pejabat dalam keadaan yang basah basahnye . Aishhh =.= SUMPAH tak selesa . 

Tapii dengan kudrat dan kesabaran yang aku sempad kumpul , aku berjaya juga mengambil tandatangan dieorang . Yeah ! :D Dan pada masa yang sama aku sedih jugak nak tinggalkan UiTM , tinggalkan kawan kawan aku .



Ignore my stupid face while waiting for the signature =.= OH ! and the car back there >.<


No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks