LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Charlie And The Chocolate Factory




Korang korangg ! Pernah tengok cerita Charlie and The Chocolate Factory tak? Rugii ohh kalau tak pernah tengok =.= Cerita nii best sangat walaupun aku dah berkali kali tengokk. Aku suka tengok coklat coklat yang ranum tuu :P Plus pluss .. tiap kali ade salah sorg budak budak nih buadd nakal kan , Ompaa Lompaas akan nyanyi lagu utk dieorg , HAHA . Hah? Ompaa Lompaas tu ape? Tengok lah dulu cite nii =.= Hailohh 





Haha..actually aku suke dengan cara budak-budak ni mainkan watak dieorang dalam cerita ni. Ermm..kalau korang perasan la kan,ade watak budakk budakk ni yang buad kite sakit hatii wohh =.= Gilaa feelin ah aku tengok cerita nihh. HAHA :D




Willy Wonka ni  pemilik kilang coklat terbesar dekat kawasan tu. ( ape name tah,kate minat sangat :P ) Homaigoshh ! :O Die punye coklatt , wow wow aku tengokk :D Even aku sendiri macam tak pecaye je yang tu coklat. ( pura-pura.. lalalala ) Lagi satuu .. gigi die cantekk. Dalam hati ni cakap ' gigi palsu je punn , nak jugak tak kire ! :D '




Guys guys , girls girls ! :D Hehe.. ini Charlie , watak utama dalam cerita ni. Budak ni cute sangatt :) Dahla baikk , tak tamakk pastu ape lagy tah . Semua-semua lahh :P Charlie jugak penting kan family daripada harta mende . Pehh .. bagus ini budak ^.^ Aku suke budak ni coz die tak suke menunjuk-nunjuk macam kawan die yang lain tuh =.= menci plakk aku ngan kawan die ( ehh ..ehh ..tibe-tibe emosi :P )



Owohh ..yang nih Augustus . Budak gemokk nakal ! Tak suke ngan die nihh , banyak makan . Sikit-sikit makan =.='' Memang pandai mat syalehh ni buad aku emosi kan kan kan ? -.-



Alright , yang neh Violet . Die ni budak berlagak . Yeahh , ayat die paling aku rase annoying sangat ' im always the winner' ( aku raselahh ) Alaa..ko jelahh winner , nak menang sangat arnn , ambekk !! :P



Ini pulak Mike TeaVee .Die ni suke main game je , tade perasan pun ye gak =.= .Budak ni agak agak blur blur blinkk ! HAHA . Bukan apa kan , kalau tengok cara die berlakon dalam ni macam sempoi je kan . Macam takde masalah rumah tangga je. Lagii lagii , apa yang die cakap SUMPAH tak paham =.= . Cehh ! 


Akhir sekali , tak lebih , tak sikit , tak kurang . HEHE . Veruca . Die ni anak orang kaya , semua mende die mintak dapat . Kaye kan kan =.= Annoying gile bapak kalau tengok die dalam cerita ni , mintak itu la mintak ini lah , geram aku ! Tengok tengokk =.= Emosi aku tak stabil lagii . Aishh ~~ 

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks