LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zaman kegemilangan ~ xP



Assalammualaikum ...

Mesti first sight korang bace tajuk entry aku yang ni korang rasa macam , eee ! malas sial na bace =='' ta gempak betol tajuk entry , mesti isi die pun biase biase macam inti karipap jual pasar tani -,-

Haha ! Siot ah kauu . Baca ah dulu .. Zaman kegemilangan ni , zaman aku sekolah dulu . Yayaya .. sekolah kan  ? Siapa sekarang yang dah abes sekolah dulu , maybe rase rindu rindu na pakai baju sekolah putih tu yang kain nye wane biru ala ala laut china selatan tu ~ xD

Aku dengar name sekolah aku dah start pening . Tah kenape ... Sensitip kot :P Haa , aku bukan na cite pasal sekolah punnn :) Malas malas ! Cuma na show show on off ( amende ni amende =-= ) gambar masa aku sekolah dulu dan sekarang . Wah ! ( simpan lagy upenye :P ) Kenkadang aku tengok balik sorang sorang , rasa na tersembui ayaq liuq gelak . Wahahaha ! xD Rasa cam zaman sekolah tu zaman stupid stupid lagy . Ngahaha ! Nah nah tengok ni ! ^.^














2007-  Nie masa form 3 . Bhaha ! xD mase ni aku excited gilerr na edit gambar sampai atas kepale aku tu ade bear . Wawawa ~











2008-  Masa aku form 4 plak ..












2009 - Ni lakk mase form 5 asenye .. Cara amet gambar pastu edit pun dah berkurang :) wuwuw~ 












2010- Haa .. yang ni matang sikit gambar ni . Bhaha ! Masa dekat UiTM Dungun . Huhu ..










2011 - haa ...yang ni baru lagy . amet gambar pun dah tasuke dekat dekat , sume na jauh jauh dari kamera , ala ala model gitu , awww >.< yaa , aku dah tua kan , kena lha amet gambar matang sikitt . ( yayaya.. xP ) 







P/S - kau orang perasan tak aku tade gambar mase aku form 2 ngan form 1 ? hehe .. Ada banyak faktor gambar aku time tu tade . 1 - masa tu aku mane pakai hp kamera kamera lagy >.<  2- aku na amet gambar pun ta pandai kott =='' 3- aku mane ade laptop lagi , na ONLINE ONLINE bagai , aku mane reti .. bute IT aku mase tu .. :'(  4- aku segan na amet gambar mase tu kalau ade kamera pun sebab mase tu aku gemok sanad !! -.- ( vavi sape kutuk aku ) =________=

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks