LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Merinduinya :)



Selalukan aku tiba tiba beremosi waktu malam . Asal tah =='' Pelik nih .. Kenapa mesti aku pilih malam untuk aku beremosi . Hmm ..aku sendiri takde jawapan untuk soalan aku tu . Huh ..  ( mengeluh jelah )

Apa yang aku emosi sangat ni ? Takla .. Bukan emosi tu .. Aku tak gembira , sedih atau apa apa je perasaan sekarang . Aku cuma berfikir ...berfikir tentang masa depan aku , keadaan aku pada masa akan datang , dan semestinya kehidupan aku dengan insan yang aku sayang . Hmm .. benda itu lha yang main main dalam fikiran aku sekarang .. ( aku benci time nii ) tolong jauhkan keadaan ni dalam diri aku :(


Seseorang yang bernama insan ini .. Aku mula menyayanginya ...Waa ..cepatkan ? Pelik lhaa .. sememangnya aku macam ni .. Hati terlalu lembut ...aku tak pandai berkeras , dan tak pandai menipu perasaan aku sendiri .. Kadang kadang tu .. aku sendiri keliru dengan perasaan yang aku alami sekarang ... Betul betul buat aku serabut pikir pasal nii .. :'(

Boleh tak kalau aku tak terlalu memberi harapan pada dia ? Aku sendiri tak pasti samada dia berperasaan sama jua seperti aku .. Mungkin ...

Entah ..bila pikir balik .. Kesian dekat dia .. Apa yang pasti , dia gembira lepas kami berhubung balik :) Seronok ... Saat saat paling manis . 

Takpelah , aku mungkin banyak berfikir . Tah ape ape lagi aku pikir kalau takde yang tegur aku kan kan ^.^ Haha . Aku tak nak  orang lain nampak aku sedih . Takk .. kalau aku tunjuk kesedihan aku , itu menunjukkan yang aku ni tak kuat untuk harungi sebarang dugaan . Apa yang aku mampu buat , hanya tersenyum , dan membuat orang lain gembira termasuk dia yang aku mula sayang :')







No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs