LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keliru ...




Keliru ? Aku sendiri keliru nak mula dari mana . Yee , aku memang tengah keliru gile sekarang . Otak blur blur lagi ni .. =.= Aku tak pandai nak berkias , nak buat ayat tersurat pun masih terkial kial lagi . Apa kata aku terus pergi dekat point je okay ? 


Kalau tak suka cakap jelah tak suka .. Tak perlu nak hilang bagai . Buat alasan macam macam . Hee ! Tak suka lha orang macam macam alasan ni . Tak payah nak jaga hati sangat .. Kalau kau terus terang , tak ada lha aku tunggu kau macam tunggul kat sini .. So , please .. :( Apa masalah yang ganggu diri kau sekarang ?


Oh . Dan lagi satu , kau tahu tak , semakin lama kau buat aku macam ni , kau makin menyeksa diri aku . Kau sedar tak ? Eee .. kusut lha dengan kau ni .. =.= aku sayang kau lha weyh .. Kalau kau tak ada perasaan yang sama macam aku , cakap terus dekat aku . aku tak nak syok sendiri . Macam orang bodoh tahu takk ...








Mood : Menunggu :(

1 comment:

  1. Koleksi tshirt baru seperti Lamb of God, Black Sabbath, The Beatles, ACDC,The Smiths,Misfits,Metallica dll serendah RM25 - http://hoalanso.blogspot.com

    ReplyDelete

Leelou Blogs