LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surat Tawaran :)



Salam pembaca pembaca :) Hee ... skema pakai ayat pembaca , tukar lha tukar lha >.< ( tukar sendiri :P ) Sebenarnya surat tawaran ni aku dah dapat dua hari lepas , cuma aku tak sempat nak buad entry pasal ni disebabkan masalah air yang asyik jeles dengan aku =.= So aku buad lha cerita pasal air supaya dia tak terus menerus jeles dengan aku . Haha :D 

Cehh =.= Cerita pasal air pulak . Stop ! Tak ada cerita pasal air lagi , ini pasal surat pulak ye tuan tuan dan puan puan :D Pada 12 haribulan 12 ( oh ohh , sungguh cantik no tu ^.^ )  surat daripada Urusan Seri Paduka Baginda bukan Razak Baginda ok people =.= telah sampai ke rumah aku yang telah dihantar oleh abg posto . Ye ye , itulah kerja beliau setiap hari :)

Sedang aku enak tidur ( masa tu pukul 12pm tak silap ) bapak aku ketok ketok pintu bilik aku macam nak runtuh =.= Aishhh abah ni . Ketok slow slow lhaa . Kang roboh pintu , abah jugakk kena marah dengan ma . Haha :D

Aku dengan lemah , taik mata penoh dekat mata aku bebel sorang sorang . Aku bukak pintu dan bapak aku hulur surat tu . Ohh :O Besarnya , surat apa nih? Aku ingatkan surat dari PTPTN besar je =.= Aku tak nampak pulak ada tulis kat bawah kaki surat tu Kementerian Kesihatan Malaysia .

So , tanpa segan silu aku bukak . Aha ! Mata aku terpandang pada satu kelompok perkataan yang besar dan dibold bold kan .



Apa !? Kuala Terengganu ?? DAMN giler ! Asal wehh aku dapat sini ? Aku interview dekat Putrajaya dapatnya dekat sini ? Eh ehh , aku tak nak lha wehh =.= Boleh tak jauhkan diri aku dari negeri Terengganu atau Kelantan ? Makk ! Tak nak pegi sini , tak ada apa , bosan giler vavii =.=


Aku terus buad bising dalam rumah tu . Bapak aku pun terkejut sebab aku dapat dekat Terengganu . Mula mula bapak aku terkejut , pastu die gelak gelak . Eh , abah nih orang siyes ni , die gelak lak =.=


Bapak aku cakap , memang rezeki kau dekat sana lha jawab nye .. :) Naseb abah kata rezeki dekat sana , kalau abah cakap JODOH dekat sana , memang awal awal aku cakap TAK NAK ! Yes , aku tak nak =.= Jangan tanya aku sebab ape ok . 


Aku memang dah rasa macam macam dah time tu . Sedih ade , sebak ade tapii tak boleh nangis . Aishhh =.= Pelik aku ni . Then bapak aku terus bagi arahan dekat aku supaya bagitahu ma aku pulak . Aku memulakan langkah yang lemah meluru ke arah telefon rumah .


Tett , tett .... tett , tettt ...


Ma : Hello ..
Aku : Hello ma , owang dah dapat surat tawaran tu ..
Ma : Ha !? Ye ? Kau dapat mana ?
Aku : Hmm ..... Terengganu lagy ! Arghhhh ....
Ma : Hahaha ... nasib kau lahhh :D
Aku : Ape ma nih =.= owang tak nak Terengganu lhaa ..
Ma : Alaa , ok lah tuu :) Dah aku balik kang cerita lagi eh .
Aku : Hmm...ye lhaa ..
Ma : Ha okeh , bye ...
Aku : Bye ..


TAP ! Ganggang diletak ...






Psstt .. act , gambar ni bukan telefon rumah aku . Hahaha ! :D Dan aku terus masuk ke bilik , mengenang naseb , dan yess , aku terus tertidur . ZzZzZzZ .. 













No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks