LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh penadd tambah geram =.=



Salam :) Heyhh semuaa , aku dah tak sabaa sangat nak packing barang dan dan nak pergi belajar tempat baru ^.^  Oh lupaa =.= Hari ni aku penad sangat sebab banyak kerjaa aku kena settle kann . Borang tak complete lagy , ada je yang 'lompong - lompong ' nye ==' 


Satu lagy , aku hampir hampir tak ingat yang borang perjanjian tu perlukan Setem Hasil RM10 . Dah lhaa ada 5 salinan . So , 5 keping Setem Hasil semua sekali RM50 ! Pehh , bapak lhaa =.= Plus , pejabat pos manusia memang lha ramai yang teramat amatt =.=


Tak cukup dengan tu , aku kena pegi Pesuruhjaya Sumpah . Holahh =.= nak sumpah sumpah pula =.= Ini lagy tenad , aku pegi pagi kul 9.30 tutup . Pehh ... bahang bhai bahangg =.= Penad penad aku kunci jam kul 6.30 nak bangun awal punya pasal . Aishhhh ... Mengantuknya jangan tanya lhaa =.=






Then , aku patah balik pegi pejabat pos . Jarak antara tempat aku kehulur hilir ni jauh lhaa =.= Naseb lha aku bawak keta , tade lhaa rasa berbatu jauhnyee . Hmm , dan sambung balek ^^, Sampai dekad pejabat pos tu , tujuan aku masa tu na mematikan setem . Oh ! Setem pun kena bunuh . Wakaka :D Gelak lha gelak =.= Kena beratur panjang lagy sampai dekad pintu . Padan mukaa =.=


Hampir 30minit jugak aku menatap belakang makcik nih . Haha :D Dengan bermacam macam bau yang pelik . Oh ! Dizzy lhaa , pakai deodorant tak nihh . Adoii =.=  Lama jugak aku membebel sorang sorang , last last turn aku lak . Hehe :D Aku mintak dekad kakak tu Setem Hasil RM10 5 keping die bagy , aku bayar dan aku cakap ''eh eh , kalau yang ini nak matikan setem boleh tak ? '' ( macam pelik je soalan aku tuh =.= lantak lhaa ) Dan kakak tu bagy jawapan yang agak hampa jugakk . Die cakap kalau matikan setem dekad sini tak laku nanty . Oh okayhh =.= Aku pun berlalu ...


Sampai rumah , aku monyok . Haa .. muncung muncung gitu . Haha :D Bengang lha babe , benda tak settle lagy kan . Dah lhaa , aku buad benda alah tu sampai petang . Penad kot . Kaky aku dah nak krem dah dok tekan clutch jee =.= Aishh ...


Sedang aku duduk kebosanan sambil membelek belek facebook :P Aku terbuka hati nak baca balek panduan panduan isi borang tu . Masa aku bukak selai selai aku nampak satu perkataan besar '' Penggunaan Setem '' . Aha ! Ada tulis dekad situ ,  Tidak Perlu Mematikan Setem Hasil . Muahahaha ! :D  Gembiraa nyaa >.<





Akan tetapi ...








Timbul masalah lain =.=










Aku lupa nak buad salinan akaun Maybank dan sahkan salinan salinan tu ! Gilaa ! Penadd , tak akan aku nak keluar lagi esok  =.= Dah lhaa lusa aku nak keluar lagy . Memang naye lhaa =.= Masalahnya sekarang ni , buku Maybank aku mana ada , buad buad dulu terus dapat kad . Benda penye aku na buad salinan nye ? Arghhhh !!  Geramnyaa aku ! 







P/S : Tolong lhaa aku wehh :'( siapa siapa tahu macam manaa ==''

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks