LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Another Cinderella Story




Heyh all ! Jom kita usha -usha pasal artis cute , cantik , lawa sanad , comel amat ni :) Haa..mula-mula aku tak kenal siapa die ni , lepas aku tengok cerita Another Cinderella Story , yang member aku beriya-iya suruh aku tengok,then aku pun tengoklah . Homaigosh !! :O Cerita die sumpah best sangat wehh ! Cerita die cute n sweet sangat sangat .





im the fan ! :D 


                                                                           oh my :D



                                                                         comel comel !
 

Kat sini aku promote je ceritanya , kalau korang nak tahu tengok sendiri , ok ! :) Aku memang nak korang tengok sebab aku nak korang enjoy dengan tarian-tarian yang ade dalam tu , memang gempak lah ! Ha? Kenapa aku cakap pasal tarian? Haha..sebab tu aku suruh tengok dulu :P


                                                                 comelnye die ^.^



                                                                              cantik !




                                                                        cute sanad ouh !  



                                                                           kiss and tell :)




                                                                          uhh..hot ! :)


Lepas ni make sure korang tengok ok ! 
P/S : im adore her hair much more :)

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks