LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ma Dan Abah :)

Ini ma ngan abah aku , Noraini sama Muhamad Mohtar . Abah sekarang duduk tanam anggur je dekat rumah . Ha ? Tanam anggur ? Ape aku cakap nih . Haha ! Bukanlah , maksud aku abah dah tak keje , pencen ATM lah . ( Angkatan Tentera Malaysia ) Umur die dah 60 tahun da tahun 2010 ni . Abah pantang kalau anak anak die tinggal solat , aku tak eh , dulu ye setahun sekali bape kali je aku solat . ( Bad Girl ) Sekarang sudah insaf lah . :) 


Ma pulak keje sebagai Penolong Jururawat dekat HOSHAS ( Hospital Haji Ahmad Shah ) . Ma garang gile , sampai abah pun tak berani nak bertikam lidah ngan ma . SUPERMAMA ! haha ! xD Ma sensitif sikit ngan anak anak die , macam cepat tacing , tapi paling bagus ma tak simpan dalam hati , die direct je bagitahu kat kiteorag 4 beradik ni yng die tak puas hati kan anak anak die . :) Ma kalau dah melenting , pehhh , berasap rasap kot telinge nih , dan bilik MESTI MARI ! ngahahaha !

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks