LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya doakan kebahagian awak dunia akhirat :')






Assalammualaikumm semuaa :) Morningg ^-^ Korangg dah breakfast belomm ni ? Ke bangun bangunn terus mengadap lappy macam akuu ? Hahaha :D 


Tengok tajuk entry aku pun dah macam laen laenn feel kann :) Sebenanyaa aku rasa macam na luah sesuatu , tapi aku tak mampu nak luahh sebab rasa macam mulut aku ni ada mangga pagar tu . Hahaha ! xD


Okay okay , serius okee :) 




Actually , pagi yang mulia ni , aku bangunn , menggeliat menggeliat , lepas tu , aku bukak lappy , terus on9 . Eh ? Awal betul >.< Entahh , rasa macam na bukak sangatt , macam ada somethingg . Huhh -,- Aku tasuke perasaan tu dari duluu lagyy =,=


Thenn , aku tengok ade budaa buncet ni add aku balek , hahaha ! :D Comel lha kau ni sehh . Baru remove semalam , lepas tu kite baek baekk , kau add balekk kan . Oke , trimass buncett :) Sayangg kauu banyakkk ^_^


Lepas tuu , aku klik klik news feed . . . tade pun post latest dari 'dia' . Okee , mungkin tak on9 , die dah balek Penang maybee . . -,- Okee , lepass tu , aku jalan jalan lagy dekadd profile orangg , hide request yang melampau banyakk =.= 443 request ? Matii akuu , tanaa approve ! Grrrr ~


Tiba tibaa . . . aku nampak nama dia dekad wall aku . Aku bukak lhaa . Rindu kan :') Ada latest status . Dia tulis ' Bahagianya ada orang bahagiakan kite ' . Okee , cepad dia cari pengganty  kan . . .  ::(
















Saya tahu , masa awak dengan saya dulu , kita banyakk gaduh , kita fikir kita tade keserasian kita boleh bersama kan . Tapi takk , awak tak paham saya , saya tak paham awak kan .


Awak tahu takk , sepanjang saya bersama awakk , banyak kali saya makan dalam dengan awak . Kecik hati , terasa hati , semuaa . Saya merajuk awak tak pernah nak pujuk , lagy awak marah saya adelahh :( Oke , mungkin dulu cara awak layan perempuan laen , tapi saya ? Awak orang istimewa dalam hidup saya , saya ada perasaan tu  .. Apa yang awak buad walaupun kecik , saya ambil berat . . 


Even sesibuk mana saya , saya tetap ingat awak .. tapi apa yang saya dapat ? Awak marah saya sebab tak mesej awak . Kenapa awak tak mesej saya , call ? Kenapa mesti saya yang kenaa mula dulu awakk ? Bukan saya na mengungkit , tapi saya na jugakk awak jady macam tu , biar saya rasa kasih sayang yang awak cuba tunjuk tu kan . . 


Until now , im still missing you , after you make a decision to let me go ..  Kalau itu pilihan awak , saya tak ada hak nak ubah . Semoga awak bahagia dengan kehidupan baru awak sekarangg sayang :')











No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks