LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kawan? Apa tu ! =.=

Ahaa..aku tanye koranglah . Benda ape kawan ni? Makanan? Kereta? Banyak lah ! :P   Kawan baik ni bagi aku tempat luahkan perasaan , masalah , kekusutan , keserabutan , lagi .. err .. haha ! aku lupa . Kawan baik ni tempat keSecond selepas keluarga untuk menceritakan , membebaskan masalah yang menbelenggu otak dan minda :) Kawan baik ni bukan yang akan tikam belakang waima kawan makan kawan , tapi sebagai teman setia yang setia mendengar masalah kita . 










Aku ? ade jugak kawan baik tu , tapi aku lebih suka gelar mereka member KAMCING lah :) sebab ape ?  Haa ... aku ade kot kawan baik , tapi dieorang nih  suke tukar tukar member baik , ( pakai buang ) =.= ! . Aku lebih suke kawan ngan siape siape tanpa halangan , its make me better :)








Lagi-lagi , aku suka jugak buat ramai kawan , ta kire lah lelaki atau perempuan . Tapi , jangan sesekali melabel aku ni BUAT KAWAN UNTUK MENGAMBIL KESEMPATAN . No ,no ,no , kawan biarlah ramai kan ? Ok lah , maseh blur ? Contoh ya , korang pegi jalan dekat Utara lah , korang tak tahu jalan situ , Al- Maklum lah , baru nak try try merantau kan , kebetulan ade member korang yang tinggal sana . Haa .. ape lagi , text dia mintak tolong :) ( Pandai-pandai je aku ) :P


P/S : Berkasih Biar Ramai , Berpisah Nanti Pilih lah Kekasih yang Ramai-Ramai tadi . Muhaha ! XD

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs
Blogger Tricks