LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bandung Mari :)

Dimana ni agak agak ? Betul !! Bandung , sebab korang tengok tajuk kan kan kan =.= Tak aci . Sudala . Ini ma aku lah , die pegi Cuti - Cuti Malaysia dekat Indonesia . Aku lupe tarikh nye , tapi yang aku ingat die pegi mase aku tengah menduduki peperiksaan besar iaitu SPM . Kalau tak silap lah , mase tu aku nak periksa Sains , tanpa ibubapa dirumah , aku menggagah kan kaki untuk pegi menduduki peperiksaan , tanpa mencium tangan mereka . Akhirnya , Tuhan Maha Adil , Dia telah memberi aku peluang , dan aku telah menScore A dalam subjek Sains . Yehaa !! :D ( topik lari )

No comments:

Post a Comment

Leelou Blogs